Výmena tovaru, reklamácia

Väčšina nášho sortimentu tričiek, mikín, topánok alebo nohavíc má európske veľkosti a nájdete u nás väčšinou uvedené aj orientačné rozmery niektorých veľkostí. Napriek tomu sa pri výbere môže stať, že objednaný tovar nebude sedieť alebo inak vyhovovať. Nižšie nájdete návod, ako postupovať pokiaľ vám nesadne veľkosť objednaného tovaru.

AKÉ MOŽNOSTI SA MI PONÚKAJÚ?

  1. Tovar Vám vymeníme za inú veľkosť /väčšiu alebo menšiu/ podľa vašej požiadavky
  2. Tovar nám vrátite a peniaze dostanete späť. Bližšie informácie nájdete na stránke podmienky vrátenia tovaru

AKO NA TO?

Stačí iba vyplniť formulár o spätnom zaslaní, ktorý vám bol zaslaný spoločne s tovarom a faktúrou v balíčku. Pokiaľ formulár o spätnom zaslaní nebol priložený, môžete si ho tu stiahnuť vo formáte PDF alebo WORD .

Tento formulár si vytlačte a vyplňte vaše údaje. Označte či požadujete výmenu, vrátenie tovaru alebo uplatňujete reklamáciu.

a) V prípade, že požadujete výmenu tovaru za inú veľkosť, doplníte do formulára vami požadovanú veľkosť tovaru.

b) Ak chcete tovar iba vrátiť (bez výmeny), potom uvediete do protokolu číslo vášho bankového účtu, kde máme peniaze odoslať. V prípade, že úhrada tovaru bola vykonaná z PayPal účtu, budú peniaze zaslané späť na váš PayPal účet. Pokiaľ nemáte bankový účet, zaškrtnete vo formulári možnosť pre vrátenie peňazí poštovou poukážkou (táto možnosť platí iba pre Slovenskú Republiku).

c) V prípade reklamácie tovaru popíšte slovami vzniknutú závadu, miesto závady a ako k poruche došlo.

Tovar, pokiaľ možno aj s pôvodným obalom a priloženým vyplneným protokolom zabalíte a zásielku pošlite doporučene na adresu, ktorá je uvedená v spodnej časti protokolu .

ČO MÁM ČAKAŤ ĎALEJ?

Dodanie vašej zásielky k nám môže trvať aj viac dní. Akonáhle k nám však váš tovar dorazí, budeme Vašu požiadavku bezodkladne riešiť.

Pokiaľ budeme mať tovar, za ktorý chcete vrátený tovar vymeniť, na sklade, pošleme Vám nový balíček väčšinou do týždňa, obvykle obratom nasledujúci deň.

V prípade, že vami požadovaný tovar na výmenu práve skladom u nás alebo na partnerskej pobočke nebude, potom pre vás tovar objednáme (ak je to možné ešte zaistiť u dodávateľov). Naskladnenie tovaru býva väčšinou maximálne do 2 až 4 týždňov. Pokiaľ Vám zásielka s vymeneným tovarom nepríde do 14 pracovných dní a nebudete chcieť čakať dlhšie na naskladnenie tovaru, ozvite sa prosím na našu zákaznícku linku alebo e-mailom na info@msbox.cz a dohodneme sa na prípadnom ďalšom postupe.

JE NEJAKÝ POPLATOK ZA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU?

Nie, žiadne poplatky nie sú účtované.

1. Pri výmene tovaru - tovar, ktorý požadujete vymeniť zašlite s protokolom k nám a my vám novo vybraný tovar zasielame zadarmo na naše náklady.

2. Pokiaľ nevyhovujúci tovar vraciate , potom vám do desiatich dní od doručenia Vašej zásielky k nám zasielame peniaze späť na Váš účet popr. zloženkou slovenskej pošty podľa vášho výberu v protokole.